برترین صندوق‌های نیمه اول سال

بررسی‌ها و گزارشات ۶ ماهه صندوق‌ها نشان می‌دهد که صندوق آساس در این بازه بیشترین بازده را به ثبت رسانده است.

به گزارش صدای بورس، در ادامه بررسی‌های عملکردهای ۶ ماهه صندوق‌یاب، صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله و سهامی آساس در میان FOFها بیشترین بازدهی یعنی ۵.۸۲ را به ثبت رساند.

همچنین صندوق مختلط زیتون در تابستان سال جاری توانست رکورددار بازدهی در میان صندوق‌های مختلط شود. این صندوق متعلق به شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری ترنج است که در تابستان بازدهی ۸.۸ درصدی را برای سرمایه گذاران به ثبت رساند.

رتبه دوم مربوط به صندوق آسام است که در تابستان ۸.۱۵ درصد بازدهی را به ثبت رساند.

صمان

زیتونِ ترنج پیشتاز در شهریور

صندوق مختلط زیتون در آخرین ماه تابستان، مانند بازه تابستانی رکورددار بازدهی شد. این صندوق در شهریورماه توانست ۴ درصد بازدهی را به ثبت برساند.

صندوق مختلط ضمان، یک صندوق با تضمین اصل سرمایه مختلط است که متعلق به گروه مالی کاریزماست. این صندوق رتبه دوم بازدهی یعنی ۳.۰۹ درصد بازدهی مثبت در آخرین ماه تابستان را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورد.

زیتون

هم‌وزن کیان رکورددار بازدهی در میان صندوق‌های شاخصی در تابستان

صندوق شاخصی هم‌وزن کیان، که معادل شاخص‌هم‌وزن بازدهی به ثبت می‌رساند، توانسته در تابستان بیشترین بازدهی را در میان صندوق‌های شاخصی به ثبت برساند و ۸.۳۴ درصد صعود کند.

دومین صندوق، صندوق شاخصی ۳۰ شرکت بزرگ گروه مالی فیروزه بازدهی معادل ۸.۲۱ درصد را به ثبت رساند.

هم وزن

همچنین بررسی‌های مجموعه صندوق‌یاب نشان می‌دهد که در میان صندوق‌های شاخصی، صندوق هم‌وزن کیان بیشترین بازدهی معادل ۸.۲۱ درصد را به در شهریور ماه به ثبت رساند.

دومین صندوق، صندوق شاخصی تامین سرمایه کاردان با نماد کاردان است که قصد دارد بازدهی معادل شاخص کل را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورد. این صندوق در شهریورماه ۳.۱۷ درصد بازدهی را به ثبت رسانده است.

هم وزن

کد خبر 504314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =